Nationella klart

Gjorde sista delarna av Engelska A Nationella idag, gick väl sådär känns det som. Jag hoppas det gick bättre än vad jag tror att det gjorde. Har även firat min lillasyster Anna som fyller 11 år idag. <3
Den här veckan är det sista veckan på praktiken, skönt! Så slipper man de sen. Speciellt när man inte direkt trivs på sin plats känns det ännu bättre att det är över. Hoppas på bättre plats nästa år :). Och nästa vecka är vi lediga både torsdag och fredag så det blir riktig långhelg + att både jag och älsklingen fyller år nästa helg och att älsklingen med är ledig torsdag & fredag. Mys! <3
Nu ska jag kolla på tv en stund och sen blir det sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0