Måndag

Sitter just nu hemma hos mamma i vingåker. Ska vara här en vecka nu :). Idag var vi lediga från skolan så detta kommer bli en lugn vecka. Ledig idag, börjar 12.00 imorgon, 13.00 på onsdag sen är det heldagar torsdag och fredag men det känns som att veckan kommer att gå fort. Har även köpt en Iphone nu. Hoppas bara man inte blir lurad med tanke på att köpte den på blocket och han har inte skickat den än. Köpte den i lördags. Så nu får jag vänta och se. Har den inte kommit innan veckan är slut så kan man nog börja fundera.
Ne, nu ska jag fixa lite te sen fortsätta kolla på svenska new york fruar med mamma <3


Kommentarer
Elin

Det är så svårt, du förstår säkert mig bättre än många andra. Det känns så illa när man tänker att "men jag KUNDE ha tagit studenten förra året, jag KUNDE ha haft ett jobb nu" osv. Men som du skrev, det är väl bara att kämpa på och göra det bästa av situationen, men jag har trasslat in mig rejält nu, pga. min frånvaro. Men ja, det löser sig väl. Tack för de fina orden om fotografering! <3 Jag hoppas på att kunna starta eget eller liknande någon dag.



Hur går det med din kamera? Släng upp lite bilder! :)



Kram!

2010-09-22 @ 10:42:50
URL: http://trelins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0