Tankar

Hmm...vet inte riktigt hur jag ska börja! Kan i varje fall säga att just nu är mitt liv upp och ner. Ena dagen när jag vaknar då känns de som att allt är hur bra som helst. Dagen efter känns de som att ingenting funkar. Jag har mått dåligt förut och tagit mig ur de. Men jag hatar denna känsla. Jag har inte lust med nånting. Allt känns meningslöst och inget kan få mig glad. Jag känner mig meningslös och inte bra på något sätt. Snart är skolan slut, vad fan gör man då? Jag vill inte ta studenten samtidigt som jag vill de. Jag vill inte bli vuxen! Vad ska jag göra sen. Visst jag har jobb på Maxi hela sommaren men efter de då? Just nu kan jag verkligen inte se något positivt i nånting. Praktiken började idag med, vad säger man om de? Jag tycker verkligen inte om praktik. Och jag ligger efter mycket i skolan. Skulle känts mycket bättre ifall jag hade fått suttit i skolan och pluggat istället för att ha praktik. Jag menar praktik?? När man börjar jobba på ett ställe så lär man sig ju då hur allt går till. Och ingenting är ju likadant på något ställe. Just nu mår jag helt enkelt rent skit!! När man även ser dom man älskar bli sårade och ledsna hela tiden, gör ju inte saken bättre. 3 helvetes år har de varit nu och de verkar inte ta slut heller. Vissa vet jag pratar om och andra inte. Men de är lite för privat att ta upp här. Jag vill bara att ni ska veta att jag inte mår bra just nu. Därför är jag lite off! Känns som att man kan skita i allting just nu för de blir aldrig någon bättring. Tråkigt inlägg, jag vet! Men nu vet ni! Därför är jag inte i skolan så ofta eller liknande saker. Ska försöka hitta mig själv igen innan jag kan börja må bra. Har en del saker jag måste ta beslut över och de är fan inte de lättaste! Sen önskar man att vissa kunde bry sig mer än vad dom gör.
Tur är att jag har en underbar familj och underbara vänner och finns för mig<3
Nu har jag i varje fall fått ut de jag ville!


Kommentarer
Madde

Jag känner igen de där tankarna, hade precis sånna tankar också innan jag tog studenten. Lika så när jag gick arbetslös 1 helt år, man kände sig värdelös som att man inte dög till nått. Vet inte ifall det är till någon tröst men med tiden så blir det bättre.



Om du orkar och vill så tänkte jag, kim, madde och chrille försöka dra ihop en spelkväll någon helg framöver. Tänkte ifall du och patrik ville göra oss sällskap på det :)

2011-03-07 @ 16:27:49
URL: http://maddiie.blogg.se/
Anna

Malin det kommer vixa sig!

det är jobbig yes iknow:(

känner lika dant fast ja...

malin finns här för dig som dag & natt <3

älskar dig mest av allt syrran !<3

2011-03-07 @ 18:59:11
Malin N

Madde:Skönt att någon mer vet hur det känns! Ja men klart vi vill vara med på de :). Hör av er när ni tänkt ha de så. :)



Anna: Tack älskade lillasyster! Älskar dig <3

2011-03-07 @ 20:56:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0