14 mars 2011

Mår fortfarande inte så bra, tror att skolan är värst! Känns som att man har så stor press på sig hela tiden och nu är de inte långt kvar till studenten. Ska ju egentligen ha praktik idag men måste få tag på en av mina lärare. Ska se om jag kan skippa praktiken och vara i skolan och plugga. Ärligt talat så skiter jag i om jag får IG i praktik. Jag har hellre godkänt i alla andra ämenen. Jag menar, jag jobbar redan. Och har även fått anställning där nu fram till augusti. Ska jobba hela sommaren så de känns som att skulle jag söka ett annat jobb sen så har jag bra meriter. Jag behöver ingen j*vla praktik för att visa att jag kan jobba. Och jag tycker att har man redan jobb så ska man inte behöva praktik. För de är ju lite hela meningen med praktiken, att man ska få in en fot så att man kanske kan få jobb sen. Åh! Jag blir så frustrerad över att folk inte fattar! Jag känner att de här är bäst för mig. Borde dom inte förstå de!? De är mitt val liksom! Aja, ska se om jag får något svar idag från läraren. Har även bett min mentor om att han ska prata med alla mina lärare så att jag vet vad jag ligger efter i. Gjorde detta för över en vecka sen och han lovade att jag skulle fått svar förra tisdagen men har fortfarnde inte fått någon :@.

Vill bara tacka min undebara vän Johanna för att hon finns och för att hon förstår mig! <3 Önskar bara ibland att fler kunde göra de.
Ännu ett tråkigt inlägg men ibland måste jag få skriva av mig lite ;).
Nu blir de kaffe på det här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0