Söndag

Har varit ute och kört med pappa, gick okej.  känns som att allt går sämre bara för att der närmar sig uppkörning, men det är nog bara som jag tycker. Hoppas jag :P. Hehe! Har även packat en kartong i köket nu och gjort en uppgift till skolan som skulle varit klar för länge sen. Har en hel del kvar. Men det är bara att kämpa på. På onsdag är det nationella i engelska muntliga delen med, är faktisk inte så jätte orolig för den. Det gick bra när vi fick öva på det så de ska nog gå bra hoppas jag :)

Ne nu ska jag fortsätta vara duktig och packa och plugga ;)


Kommentarer
abgge

Fick ni öva!?

Vi fick bara uppgiften hejs svejs och sen in i förhörsrummet där det fanns utplacerade 2 stora feta kameror och 2 feta micar

2010-03-22 @ 16:40:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0