Skit fredag

Vaknade klockan sju och kunde inte somna om, jätte kul när man har sovmorgon. Ska egentligen upp halv nio. Sen är det praktik som gäller från 10.00 till 18.00. Och när jag var där och hälsade på förra veckan gjorde det mig inte mer peppad direkt. Sjukt dryg handledare och det känns som att jag kommer få göra allt skit göra. Fortsätter de så, så kommer inte jag vara kvar där länge till. Vi får se hur det känns ikväll när jag varit där en hel dag.
Det som är positivt är att jag körde halkan igår :). Nu är det bara uppkörning och uppskrivning kvar och det ska jag boka nästa vecka. Men det är bara mamma och pappa som kommer veta att jag kör upp. :). Känns bättre så. Ne nu ska jag fördriva tiden med lite bloggläsning sen ska jag fixa mig i ordning.
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0