Otursdag/Dagar

Fy fan säger jag bara! Dagen igår började bra, gick till skolan, hade körlektion, fikade med Emelie och syrran <3. Men sen, jag har nu sålt min lilla rosa älskling! (Min dator) ;P. Och igår kväll skulle jag rensa den och packa ner den och grejja. Men älsklingen och jag skulle även hämta wearner i Norrköping runt sju. Wearner messar patrik strax efter sex tror jag det var. Då var min dator nästan klar. Skulle bara packa ner den. Kom på när jag börjat att visst fan, garanti pappret ska ju med. Och skulle hämta det. Och det ligger inte där de ska. Jag hade lovat killen som köpte datorn att jag skulle skicka den igår så jag fick panik och slet ut alla lådor och leta igenom alla papper som fanns men inte fan fanns något garanti papper någonstans. Så blev så jävla förbannad så jag började grina. Älsklingen hjälpte mig att leta och till slut hittade vi det. Inslängt i en bokhylla i min syrras påse och där hade jag då inte lagt det. Blev sur på sara, haha! Med mycke om och men så kom vi iväg ner mot bilen, då hade 40 min gått redan. I sista trappan så börjar jag plötsligt blöda näsblod. Bara att springa upp igen och hämta papper. Ner i bilen och så åkte vi, Skulle in på ICA Nära och lämna datorn så dom kunde skicka iväg de men med tanke på att det redan gått ca 40 min och jag blödde så var inte det att tänka på. När vi kommit en liten bit på väg så messar wearner att han är i norrköping. Och vi som precis åkt från k-holm. Full fart blev det och rätt som det är kommer en älg upp vägen. Vi körde inte på den, men bilen som kom från andra hållet var sjukt nära. Aja efter den upplevelsen så gick allt bra. Vi hämtade wearner och åkte hem. Kom på när vi var påväg hem att jag hade prov idag, och jag har inte läst ett skit. Var duktig i morse och gick upp tidigare för att hinna plugga. Var inte ens att tänka på, trött som bara den och sen försöka plugga. Gick inte som jag ville. Så jag strunta i det. Vi hade bara den lektionen idag så de var inge fara. Men har även idag redan hunnit blöda näsblod två gånger :(. Fattar inte varför. Skulle även vara duktig och tvätta. Men då finns inge sköljmedel. Hoppas fan att oturen tar slut snart. Haha! Ska i varje fall städa lägenheten. Men då går väl något sönder eller så har jag ner något ;).


Blev ett väldans långt inlägg det här, men men!


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0