En dag kvar sen ett härligt och behövligt lov

Tog som sagt körkort igår och det blev en hel del köra igår. Flyttade ju också så det blev köra fram och tillbaka med massa saker men jag led inte så mycket, var sjukt glad igår så. Idag har jag varit i skolan sen blev det att flytta lite mer saker och sen tog jag en sväng till vingåker och hälsade på lite. Efter det åkte jag hem till Moas pojkvän och där bjöd Moa både på kaffe och mat. MUMS på det. Sen skjutsade jag ner patrik och dom till krogen för dom ville visst ut idag. Så nu ska jag dricka lite te sen vänta på att han hör av sig så ska jag hämta dom. Sen i morgon är det praktik från 7-16, sen är det påsklov. Ett väldigt behövligt lov vill jag lova :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0