Är våren på väg nu?

Måste säga att man blir direkt mycket gladare så fort solen kommer fram och det blir plus grader på dagarna. Slippa klä på sig flera lager kläder för att inte frysa. Åh vad skönt det är :D. Undra varför det blir så, eller jag blir så, jag har blivit gladare redan nu. Hoppas verkligen att våren är på väg nu.
Sitter just nu och dricker kaffe men ska strax börja göra mig i ordning för skolan. Efter skolan blir det körskolan och plugga teori samt köra min sista riktiga lektion :D. Nu jäklar är det nära!! Sen ikväll blir det en sväng hem till mamma och hälsa på :). Har saknat min lilla familj även fast det inte var så längesen man var där ;P, hehe!
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0