21/1-10

Slutade skolan vid tjugo i tolv och gick först och åt då. Sedan gick Fia och jag till körskolan och pluggade lite, sen vid ett skulle Fia köra så då satt jag kvar en stund till. Sen innan jag gick hem skulle jag boka in min första körlektion, vilket jag hade tänkt skulle blivit i början på mars eftersom jag vill hinna plugga lite mer teori och hinna köra mer hemma, men icke! Hon tyckte jag skulle börja köra redan nästa vecka och så blev det. Så nästa onsdag har jag första körlektionen. Blev faktiskt lite nervös när hon sa det, nu vet man att det är nära. Men de ska nog gå bra hoppas jag :). Så nu ska jag sätta mig med teori böckerna och läsa lite.
Skriver mer ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0