Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp. Var och kollade på en lägenhet borta på norr igår, en tvåa de med men mycket större än den vi har. Jag tyckte jätte mycket om det och det gjorde patrik med så som det ser ut nu så blir det flytt fram i mars :).  Igår kväll vart det lugnt, myste med älsklingen och så är min lillasyster här. Gick och la oss tidigt.  Vaknade vid nio redan, men gick upp vid halv tio. Åt frukost och gjorde mig i ordning. Sen åkte vi till vingåker och firade mamma som fyllde år. Och nu sitter vi och kollar på melodifestivalen. Spelar ingen roll vem som går vidare egentligen för sverige vinner ändå aldrig :P. Hehe!

Du är värd något bättre än att bli sårad hela tiden min älskade vän<3
Du är bäst! Och jag älskar dig för den underbara vän du är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0