11/2-10

Började dagen med att försova mig till sådär klockan tio. Räknade då ut att jag skulle vara i skolan runt elva och vi slutar tjugo i tolv. Kändes lite onödigt att gå till skolan i 40 min så jag stannade hemma :P. Har precis ätit lite nu, ska till körskolan runt tolv och plugga teori. Hoppas det går bra.
Idag lyser solen och det gör att jag får vår känslor, men sen tittar man ut och ser all snö, då är det inte lika kul. Tycker att snön kan ta och börja smälta nu så våren kommer någon gång. Men som det ser ut på vädret så ska de snöa mer och sen bli kallt igen. Ännu mer snö alltså. Usch och fy säger jag bara! Ne nu ska jag sluta klaga ;).
Ikväll blir det körning med pappa. Ska träna på det jag kört på körskolan så kanske man inte behöver så många lektioner. ;P

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0