Torsdag

Usch vad veckan har gått fort, det är redan torsdag! Skulle lagt in bilder igår kväll men kom hem sent och så. Idag händer väl inte så mycket, längtar tills imorgon då jag får min lön. Då blir det till att handla en del saker =).
Ikväll är det något som heter triathlontävlingen nere vid djulö och älsklingen ringde förut och sa att han hade slagit vad med en jobbarkompis så nu ska han vara med på det. Man simmar 400 m, cyklar 20 km och springer 5 km. Får se hur det går för honom med tanke på att han inte tränat något inför det :P.
Lite bilder från igår!

Kollade först på sensusrocken där några jag känner spelade. Skit duktiga var dom.

Chrille.



Micke och Sami




Sami.




Även samis tjej linda och henns band spela. Linda på trummor.




Sedan var det dags för starlight finalen. Där två av mina barndoms vänner var med. =)
Skit duktiga båda två.


Sofia Rydberg =)




Simon olson =)


Tyvär vann ingen av dom, vilket var riktigt konstigt tycker jag.

Nu ska jag göra något vettigt ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0