Söndag

Då var sista helgen avklarad, sista helgen på sommarlovet! Jag både längtar till skolan samitidigt som jag inte gör det :P. Och på onsdag börjar den. Aja! Helgen har varit kanon. Det blev party och öltölt i fredags med underbara vänner och igår blev det ungefär samma, fast jag gick med sami och linda till kajrocken när dom andra gick till öltältet. Idag var det bil utställning i k-holm. Inge att se direkt, skit lite bilar så det var inte så värst kul. sen följde vi med mamma hem. Ska även sova här inatt med.

Jag vill bara avsluta med att skriva att jag älskar min Patrik mest av allt, 3 år, 1 månad och 13 dagar har vi hitills haft med varandra och fler ska det bli. Trodde inte man kunde vara så här kär och älska någon så här mycket. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0