Snart börjar skolan igen

Då var snart mitt sista sommarlov slut. Det har gått så otroligt fort i år och jag börjar få lite smått panik över att det bara är ett år kvar i skolan. Sen börjar det "riktiga" livet. Egentligen ska de bli skönt att få börja arbeta men skolan har alltid varit en trygghet.

Sommarlovet har bestått av sol,bad,fest och jobb :P. Jobbade sista dagen i fredags vilket var otroligt skönt. Har även köpt mig en systemkamera så nu kanske bloggen kan bli lite roligare med fler bilder. Ska även fixa en ny header. Men det blir när jag lärt mig photoshop ;), Vilket jag tänkte att min kära vän annelie skulle hjälpa mig med.


Nu ska jag dricka kaffe med mamma, sen blir det att fotografera syrran lite =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0