Vårdcentralen

Fy F*N rent ut sagt vad ont armen gjorde igår, hela dagen också. Det har bara blivit värre för varje dag som gått. Har haft ont uppe i min vänster arm i typ 6 dagar, men igår gjorde fan hela axeln ont. :(. Vet inte vad som kan ha hänt! Och när jag vaknade förut så gjorde armen redan ont då igen. Kan inte ens röra armen nu för det gör så ont. Så det blir ingen praktik idag. Känner inte att jag är till någon nytta som enarmad för att så fort jag lyfter eller något med vänster gör det så fruktansvärt ont. Så när vårdcentralen öppnar ska jag ringa till dom, måste fan se vad de är för fel. Kanske en muskel eller en nerv som är klämd. Hoppas också att det finns något att göra åt det då.
Så, nu har jag fått klaga av mig lite ;).
Solen ser ut att komma idag med, och det tycker jag om! Ne, nu ska jag dricka kaffe och vänta på att kunna ringa till praktiken.
Slänger in en sommarbild bara för att jag saknar sommaren så mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0