Ingen inflammation, men ett skavsår

Var idag först i skolan till ett, skönt med kort dag. Sen gick Fia, Jag och Johanna till shell och frågade lite och rån och stöld och sånt. Sen gick jag hem och tog det lugnt ett tag innan jag åkte till vingåker till sjukgymnasten. Hon sa att jag har skavsår på en muskel i armen, låter konstigt, jag vet! Men tydligen är det så. Så nu blir det ipren 3 gånger om dagen i 8-10 dagar plus att jag fick tre övningar jag ska göra tre gånger om dagen.  Får inte röra armen i onödan heller. Kul! Eller inte. Ska dit nästa torsdag igen för att se om det blivit bättre. Hoppas på det. Åkte sedan hem till mamma en sväng och åt och drack kaffe. Mysigt värre!
och ikväll har Moa varit här och druckit kaffe och snackat skit. Jag älskar den tjejen! Bättre vän kan man inte ha <3
Nu ska jag strax fixa mig inför sängen, Sovmorgon imorn. Börjar klockan tio. Det tackar jag för!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0