Äntligen

Gårdagen var ganska lugn, gjorde inte så mycket tills älsklingen kom hem men sen åkte jag till vingåker för att hämta mitt körkort som hade kommit :D. Sen blev det pizza med syrran, älsklingen och brorsan. Efter det åkte jag bort till moas patrik en stund och drack kaffe med moa, åkte hem och så blev det en promenad med brorsan och älsklingen. Mysigt! Åkte bort till Moa efter det igen, kollade mest på tv. Sen blev det hem och då satt jag och syrran vid varsin dator och drack te och pratade. Skönt att ha henne hemma igen. Hon har ju varit nere i Göteborg i 5 dagar men nu är hon hemma :). Aja nu blir det duschen sen är det tvätta som gäller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0