Skön dag :)

Jaha, när man kommer till skolan idag så har vi tydligen ingen lärare. Så nu får vi sitta här och jobba själva. Känns ganska onödigt när man kunde varit hemma och sovit ;). Haha! Men slutar tjugo i tolv så det är skönt. Sedan blir det hem och äta lite och sen storstäda hela lägenheten. Låter som en kul fredag va? ;). Hehe. älsklingen är redan hemma nu, han har jobbat lite konstigt den här veckan. Idag jobbade han bara 3 timmar men får fullt betalt på grund av att folk är sjuka. Så det tycker jag om för då är han hemma när jag kommer. Troligtvis så sover han men jag skulle väcka honom när jag kom hem sa han :). Sen ikväll får vi se vad vi hittar på, blir nog en mysig hemma kväll bara.

Men imorn blir det annat, ska nog ut tror jag. Har inte riktigt bestämmt mig än. Älsklingen är borta hela dagen. Han ska köra gokart med jobbet sen ska dom ut på krogen så jag funderar med på att gå ut. Får helt enkelt se imorgon. Men nu ska jag fortsätta med det jag håller på med, ÖFA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0