Myspys, Idol och Kändisdjungeln

Har varit en ganska stressig dag. Kom hem vid halv tolv idag och åt då varma mackor. Sedan skulle jag väcka älsklingen, men det slutade med att jag själv somnade bredvid honom. Det var as skönt men jag fick lite panik när jag vaknade. Vaknade kvart över ett, och skulle börja tvätta klockan ett. Gick upp strax efter halv två och fixade då till köket. Sen fixa vi tvätten och sen åkte vi till Skokanonen. Och vet ni, jag köpte ett par skor utan klackar :O. Det är inte likt mig. Jag har alltid klackskor, Sommar, höst, vinter och vår, JÄMT! Men nu köpte jag ett par utan. Sen åkte vi och åt och sen blev det hem och fortsätta städa. Nu är lägenheten skinande ren :). Men fan vad arg jag blev när jag skulle fixa kläderna förut och märkte att kattjäveln hade kissat bland kläderna. Ännu mer tvätt! Fan jävla katt, en gång till och hon får bli ute katt hos någon annan. Kan inte ha en katt som kissar inne :S. USCH!!!

Så dagen har bestått av städning och tvättning, kul fredag va? ;). Haha!

Men nu sitter vi här med tända ljus och har precis kolla på idol. Nu tittar vi på Kändisdjungeln, något nytt som börjar idag. Får se om det är något bra. Senare blir det film, ICE AGE 3. den är så jäkla bra. 

Hoppas ni får en trevlig kväll, det kommer jag ha :). 



Söt är hon men just nu tycker jag INTE om henne!!!

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0