Mysig dag på stan

Var i skolan till halv tolv, slutar då! Gick då ner på stan för att träffa mamma en stund och sen skulle jag fika med Annelie och Moa men det blev mat istället. Kebabtallrik blev det för mig. MUMS! Sedan gick vi runt på stan och sen satte vi oss i solen vid fontänen. Sen när patrik slutade gick vi och fikade allihoppa + waerner, Chrille på Sultans.
Sen satt vi bara och myste i solen. Hur skönt som helst!
Vid fyra ungefär kom pappa och hämtade mig, skulle övningsköra då och det gick jätte bra. Fan vad jag längtar tills jag är redo för att ta körkortet. Vill verkligen ha det!!!

Sitter nu hemma hos mamma, har hjälpt henne att dammsuga och älsklingen har hjälp mamma att bädda sängarna åt ungarna :). Sitter även och små lyssnar på tv:n. Det är idol! Haha fan vad en del är dålig. fattar inte ens varför dom söker, dom skämmer bara ut sig. Men nu ska jag gå och fixa te!





<3 Älskling, du är det bästa. Men ibland förstår jag mig inte på dig :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0