Fy fan!

JAG HATAR FALSKA MÄNNISKOR!!!!

Hur orkar man vara så jävla patetisk? Det skulle jag vilja veta. Du förstör så jävla mycket hela tiden, du förstår inte hur illa du gör folk. Du kommer aldrig att fatta! Du verkar snarare njuta av det! Usch säger jag bara.

Det var droppen idag!!!


 
Sen till en annan sak, jag tycker att säger man en sak så ska man väll hålla det med va? En tjejkompis sa en grej til mig förra veckan. Fattar inte hur DU kunde säga som du gjorde förra veckan och sen gör du raka motsatsen. Vet inte vad man ska tro om dig, tyckte jätte mycket om dig i början, men nu då? Vad ska jag tro, att du ljuger om allt du säger. Det verkar så.



Jag ska fan sluta lita på människor, man blir bara sårad till slut ändå. Och jag är så jävla trött på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0