Söndag

Jaha, ännu en söndag då, söndagar går så himla segt. Spelar inge roll om man bara sitter hemma eller ska göra något. En timme känns typ som 2 timmar.

Men igår hade jag trevligt, gick till Sami vid sex. Mamma, älsklingen och jag. Fick jätte jätte god mat :), tortilla tårta, MUMS! Det är sjukt gott! Sedan satt vi och snacka och lyssnade på musik och bara hade det trevligt. Sen vid halv tolv ungefär så skulle dom ner på krogen. Jag ville följa med men var så sjukt trött och hade inte lust att sitta där nere och vara tråkig och trött så jag gick hem istället. Satte på tv:n och sen gick jag ut i köket, sedan började det ett program på tv:n, det var någon som skrek: Han bryter sig in, han är i hallen... Osv. Haha och jag är ganska rädd för att vara hemma själv när det är mörkt och klockan är mycket. Även fast porten är låst och dörren är låst så blev jag helt knäpp. Och så fick jag för mig att någon skulle bryta sig in här :S. Usch! Var skit rädd, hatar att det ska vara så. Att jag ska vara så rädd, skulle aldrig klara av att bo själv ;P, haha! Försökte i varje fall sova men det gick inte så bra, så när mamma och älsklingen kom hem efter två nångång så var jag fortfarande vaken men tillslut kunde jag äntligen somna :).

Nu ska jag äta... älsklingen kom precis hem med maten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0