Sjuker

Fan alltså, håller på att bli sjuk :(. Nyser som en tok, täppt som bara den och har jätte ont i min bihålerna eller vad det heter. Vill inte bli sjuk nu. Inte när det bara är en vecka kvar innan lovet. Usch nej!

Så det är väll bara att ta det lugnt och inte vara ute i det kalla vädret. Igår var det ruskigt kallt ute, speciellt när det regna också. Cyklade från praktiken hem för att äta och sen tillbaka och sen cykla jag hem igen. Höll på att frysa sönder om händerna. Inte kul.

Idag blir det mys hemma hos mormor. Tacos och dricka :), ska bli mysigt det med hela familjen.
Imorn ska jag plugga lite, har två prov nästa vecka så det måste göras, plus att jag måste skriva den satans uppsatsen i historian med. Får se när man gör det ;).

Nu blir det kaffe, och sen ska jag fixa mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0