Första dagen avklarad

Nu har jag precis ätit. Satt fint i magen med mat. Nu kommer snart Karin hit till mamma och ska förhoppningsvis sätta i mitt löshår :).

Idag var det första dagen på praktiken, och det var faktiskt helt okej. Fick fixa med grönsaker och sitta i kassan :). Kassan var riktig kul. Hehe, jag trodde det skulle vara skit tråkigt men det var faktiskt lite kul. Hoppas det fortsätter att vara det med. Har praktik imorn med. Men sen är det äntligen helg. Ska bli såååå skönt.

Imorn blir det troligtvis bandy med hjärtat och min minsta lillebror. Beror på vädret. Annars får vi hitta på något annat. Och på lördag ska vi till mormor, hon bjuder på tacos och dricka ;). Ska bli mysigt.

Men skriver mer senare.... Tror jag ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0