Städat och satt upp adventstakarna

Idag har jag och älsklingen städat hela lägenheten + satt upp adventsstakarna i fönstrena så nu är det lite julstämming här :). Annars har dagen varit lugn. Hade syrran och hennes tjej på besök förut, så då blev det fika. Mycket trevligt! :)  Och nu är det tv:n som gäller. Ska skolla på Eragon. Faktiskt en ganska bra film, brukar inte gilla såna filmer men denna tycker jag om.

Har även kommit på att en av våra katter har öronskabb, vilket betyder vetrinären med båda katterna och medicin för båda. Kul! Fan blir trött på folk som inte kan ta hand om sina djur och sen ger bort dom. Långa klor, troligtvis mask och nu öronskabb har hon stackarn. Man borde skämmas om man ger bort en sådant djur, för man märker ganska väl att denna katt inte blivit omhändertagen på ett bra sätt. Usch säger jag bara! Stackar kisse, så det blir att ringa vetrinären på måndag och hoppas på att dom har en tid snabbt så inte Nova också hinner få det.

Imorn är det julmarknad som vi ska gå på en sväng sen ska vi hem till mormor och julpyssla. Myspys!

Men nu ska jag sätta mig i soffan med älsklingen och lillebror.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0