Sovmorgon :) + 2 år som förlovade

Idag börjar jag inte förens halv tolv! Gud så skönt. Sen slutar vi vid tre ungefär så det här blir en super dag.
När jag slutar sen ska älsklingen och jag åka och handla och sen laga något gott och hade mysigt. För idag har vi varit förlovade i 2 år :). Så idag blir det en mysig hemma kväll med världens bästa älskling. <3

Igår kväll blev det som sagt en tripp till norrköping och skorna är jätte fina. Skulle lagt upp en bild igår men eftersom jag haft sönder våran digitalkamera så har jag bara mobilen och det blir inte så bra bilder när de är mörkt. Så jag slänger upp en bild sen innan jag går till skolan.


Kommentarer
johanna

GRATTIS :D

2009-11-17 @ 11:57:39
URL: http://johaannaak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0