Morgonpigga barn

Usch, vaknade jätte tidigt imorse, det var mörkt ute så jag visste att klockan inte var över åtta i varje fall. Och mycket riktigt, älsklingen gick upp för att gå på toa och när han kom tillbaka sa han att klockan var kvart över sju!!!
Mina kära små syskon var tvugna att bråka så där låg jag, kunde inte somna om. Men tillslut gick men när jag vaknade när älsklingen skulle till jobbet hade jag världens huvudvärk. Så då var det bara att gå upp. Jag frågade anna när dom hade gått upp. Vid fem ungefär sa hon. Hur orkar barn gå upp så tidigt?

Aja, idag hade vi tänkt gå till lekparken med vädret är inte på våran sidan. Regnar och är tråkigt så vi får se vad vi hittar på...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0