Hoppade över första lektionen

Japp, så kan de gå ibland..., Men när jag vaknade imorse kom jag på att engelskan skulle varit klar idag, och jag har redan fått extra tid på den för jag fatta inte först hur man gjorde. Grejen var att jag satt och tänkte på det igår att ikväll gör jag klart engelskan. Men icke, det glömde jag. Så imorse fick jag typ panik när jag vaknade ;). Så jag hoppade över första lektionen nu på morgonen för att hinna med engelskan. Kanske inte så bra men nu är engelskan klar och det känns skönt.

Så ska strax dra mig mot skolan, måndagar är faktiskt ganska sköna dagar tycker jag. Slutar förhoppningsvis två idag, brukar få göra det på historian så antagligen idag med. :). Men nu ska jag dricka upp kaffet sen borsta tänderna och sen blir det skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0