Trött

Sitter här nu och ska snart göra mig iordning. Ska ta och kila iväg till skolan snart fast jag inte orkar, Är sjukt trött och vill vara vara hemma och sova. Orkar verkligen inte, men som sagt så är vi lediga torsdag och fredag så vi har bara gått 3 dagar den här veckan så det är skönt. Men idag orkar jag verkligen inte. Älsklingen är också ledig imorgon vilket ska bli jätte skönt. Ska bli skönt att vara ledig när han också är det. Fast på fredag jobbar han igen. Och idag är det faktiskt sol. Blev jätte glad när jag vakna och såg att solen sken in genom fönstret. Nu är det bara att hoppas på att den stannar hela dagen.

Nu ska jag kila.

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0