Seg som bara den

Igår ringde lotten vid tio tiden ungefär och frågade om hon och två kompisar kunde komma upp och det är klart dom kunde. Senare vid elva gick vi ner på krogen. Det var väl sådär. Jag själv hade inte druckit något och var inte på något vidare fest humör. Så vid ett ungefär var jag hemma igen. Det var skönt att komma hem. Älsklingen var vaken och vi kom inte i säng förens efter 2. Vilket märks nu. Haha! Mamma ringde halv elva och väckte mig. Och sen kunde jag inte somna om så nu sitter jag här och är otroligt trött och seg. Älsklingen vägrade gå upp, för han skulle sova längre sa han. Så ska snart väcka honom. Tycker det är dags att han går upp nu nämligen.

Vad händer idag då? Jaa inte är det mycket. Skönt att vara ledig men det är ju röd dag så nästan inget har öppet. Men tror åhlens har det så ska ner dit sen en sväng tror jag och handla lite saker som jag behöver.

Men nu ska jag kila.

PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0