Vad är det här? , :S

Vad är det för väder? Det bara regnar och blåser och är svinkallt. Det ska föreställa sommar ute ju :S. Igår var det sol men den försvann och idag regnar det igen, och det ska visst göra det flera dagar framöver med. Skit väder säger jag bara!

Idag har jag varit på skolan där jag ska jobba i slutet av sommaren, ska städa där. Kanske inte världens roligaste jobb men det ger pengar i varje fall. Och det verka jätte bra. Sen kom pappa och hämta mig så vi var ute och körde lite. Gick skit bra faktiskt, det är sjukt kul att köra bil :). Siktar mot att ha ett körkort till nästa sommar i varje fall. Och det ska jag nog kunna fixa.

Nu ska jag krypa ner i sängen hos min älskling och kolla tv. <3

PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0