Super dag

Dagen började med att klockan ringde 09.15 på morgonen. Då var det upp och äta frukost sen ta bussen ut till stallet. Det blev en härlig ridtur men lite varmt var det. Men annars underbart. När jag sedan kommer tillbaks till stallet efter ridturen så skulle jag såklart borsta bella. Men när jag kommer fram till ryktlådan och ska ta upp en borste så såg jag att något rörde sig bakom den. Jag böjde mig fram för att titta vad det var. Jo en stor Jäkla padda hoppade fram då. Jag skrek som en tok och trodde hjärtat skulle hoppa ut kroppen. Haha! Jag blev så himla rädd för jag fattade inte först var det var. Och stor som bara den var den. Ni ska få se, så jag slänger in en bild på den. När jag kom hem sen så var det direkt in i duschen och sen äta lite. Sen skulle jag till skolan som jag ska städa på senare i sommar för Pia skulle visa mig hur man gjorde och så. Och efter det åkte jag och älsklingen och hämtade min lillebror robin. Han ska sova hos oss. Sen gick vi och åt i stadsparken och efter det tog vi en promenad. Och nu sitter vi här mätta och belåtna. :). Så nu ska jag göra dom sällskap framför TV:n.

PUSS!


Den äckliga paddan :S


Bella <3                                                   
                                                                         



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0