Sol, sol och åter sol

Vädret håller i sig och är hur underbart som helst. Och i helgen ska det visst bli ännu varmare. :). Idag har jag haft en underbar dag. När älsklingen kom hem åkte vi och åt och sen åkte vi ut till hans familjs sommarstuga. Fiskade lite och sen kollade vi på fotbollen. Fasiken så nervös jag var, synd att dom förlora :(. Men tycker ändå att dom är för himla bra faktiskt. :) sen satt vi på bryggan en stund och kollade när min lillebror fiskade lite till. Och nu är vi hemma. Har precis ätit varma mackor. Mums! Nu sitter älsklingen och bror min och kollar på en film jag inte tycker om. Vet inte riktigt hur man stavar den men läskig är den. Usch! Så jag sitter nog kvar här ett tag till. ;)

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0