Godaste

Glassen jag åt var hur god som helst, den godaste glassen jag ätit faktiskt, MUMS! Vi gick även en sväng i Läppe och kollade på hur det såg ut där vi bodde förut och var nere på stranden och kände på vattnet. I sommar ska vi tälta där. Campingen är helt underbar och stranden med. Så nu längtar jag tills älsklingen har semester så vi kan åka. Vi har även tänkt att åka iväg lite längre och campa också. Vart det blir vet vi inte än, ska kolla på olika campingar först och se om dom är bra. Nu sitter jag och älsklingen och kollar på tv och jag är almänt seg. Funderar på att gå och gosa ner mig i sängen snart. Men nu ska jag fortsätta kolla tv en stund.

PUSS!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0