Varför är det såhär?

Ja, det kan man undra. Varför ska det vara såhär? Regn,regn och åter regn. Är så trött på skiten, jag vill ha sol och värme så man kan bada och ha mysiga grillkvällar. Men som det ser ut så ska det regna flera dagar framöver. Någon som kan ge exempel på vad man kan göra en regnig dag? Skulle vara snällt :). För idag har jag inte gjort mycket alls, var och övningskörde med pappa förut, gick jätte bra om jag får säga det själv. Och sen blev det duschen och efter det åkte älsklingen och jag och handlade. Sen kom Moa hit så vi satt och snackade lite. Nu sitter älsklingen och jag och myser i soffan med morötter och dipp. Det är bland det godaste som finns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0