Uppdatering

Har varit lite dålig på det men han inte haft tid att skriva faktiskt. Fiskekvällen vi hade i torsdags var hur mysig som helst. Killarna fiskade och jag och annelie satt och njöt av solen. Helt underbart! Och igår var vi först nere vid djulö där älsklingen och chrille flög helikopter. Ganska häftigt att se en helikopter på så nära håll. Vore jag inte så feg hade jag också åkt. Efter det gick vi och åt glass och sen blev det stan. Kollade på lite skor och annat. Sen åkte och handlade så vi kunde laga mat. Det blev pannkakor. Det är bland det godaste som finns. Och sen på kvällen var det fest och utgång. Trevlig kväll om man räknar bort det i slutet. Men annars hade jag super trevligt.


Kommentarer
annelie

det var underbart roligt var det! :D hade så mysigt ^^

2009-07-21 @ 12:12:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0