Trött och vill sova

Egentligen ska jag ligga i sängen och sova gott nu men har varit vaken hela natten. Har sovit i ca 1 timme på hela natten. Sen vid halv fem när älsklingen åkte till jobbet satte jag på tv:n och försökte somna, för ibland går det bättre att somna när det är ljud på. Men inte gick det bättre. Så halv klockan halv sex gick jag upp. Och har nu sutti och spelat spel på facebook och fixat med bloggen :P. Och det konstiga är att jag är jätte trött men ändå kan jag inte somna. Men jag har kommit på att mamma går alltid upp tidigt så jag åker nog till henne sen. Klockan är ju bara halv åtta än så länge så än sover hon nog men framåt nio ungefär borde hon vara uppe. Usch, jag hatar när det blir såhär att man inte kan sova fast man är trött. Hoppas på att jag kan somna senare. Har tänkt att göra ett försök till att somna sen nångång :P. Men nu ska jag göra mer te och sen sätta mig och kolla på tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0