Mysig kväll

Vid halv fem ungefär åkte mamma och jag in till stan. Först lämnade vi hunden hos chrille sen gick vi tre ner på stan. Patrik mötte oss vid åhlens. Jag skulle köpa en tröja jag hittat på JC men den fanns inte kvar. :(. lite synd! Mamma hittade ett par rosa mysbyxor, och efter det gick vi och fikade på sultans. Sen åkte älsklingen och jag ut till pappas kolonilott för pappa och jag skulle övningsköra, men jag var så himla trött så vi tar det imorgon istället. Åt lite mat där ute med, färsk potatis och kall skinka. Mums! Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på tv, får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna. Är rusket trött just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0