Hund

Sitter här och kollar runt lite på internet. Letar efter saker jag gärna vill ha. En av dom sakerna är en hund. En jack russel. De är den hunden jag vill ha och de har jag velat sen många år tillbaka. Och det ska bli min första hund har jag bestämmt. Det är bara det att jag vill ha den NU! Skulle vara så mysigt att komma hem till en hund som blir glad när man kommer hem. Det blir ju tillslut som en familjemedlem. Men min pojkvän vill tyvär inte skaffa någon hund än och eftersom det är hans lägenhet så får jag helt enkelt rätta mig efter honom. Så när han vill skaffa hund så kan vi göra det. Men det finns ett problem till. Han vill inte ha en Jack russel. Så jag vet inte hur det blir. Men jag SKA ha en. Han får bara acceptera det. Men först måste han vara med på att skaffa hund och som det ser ut nu så blir det inte än på väldigt länge :(. Men men, det är bara att vänta.
 Så himla söta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0