Flytta? Ja tack!

Har funderat en del idag och kommit fram till hur gärna jag vill ha en egen lägenhet. Kunna komma hem till något eget och kunna göra som man vill. Inte behöva rätta sig efter någon annan. Skulle vara så himla skönt. Visst det är mysigt att "bo" tillsammans med pojken min men vi bor ju egentligen inte ihop. Står fortfarande skriven hemma hos mamma. Men jag skulle vilja ha något helt eget. Tyvär har jag inte pengar till det. Får mitt studiebidrag och underhåll men det skulle typ bara räcka till hyra och jag måste ju äta också och ha pengar till annat. Haha, får fråga pappa lite snällt om han kan betala mat och sånt ;). Haha nedå. Men när jag får pengar och råd till det så ska jag flytta till en egen lägenhet. Så är det bara!  lite av mina funderingar idag, annars idag har det inte hänt mycket, varit och fikat med mamma och hennes pojkvän och syrran. Och sen bestämmde älsklingen och jag oss för att sova kvar hos mamma. Så nu ska jag gå och göra dom sällskap i soffan. Fast jag lär nog somna ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0