Plugg dag!

Vaknade kvart över elva av att pappa ringde, så då gick jag upp och gjorde frukost och sen ringde jag upp pappa. Vi ska ut och övningsköra senare när jag fixat mig iordning :). Hoppas det går bra. Sen är det plugg som gäller, massor att göra. Har prov imorn och SKA även göra klart historian som skulle varit klar för allt för länge sedan. Det är ju bara 6 dagar kvar i skolan innan det är lov. Usch vad tiden går fort. Nu har jag gått halva tiden på gymnasiet och det känns bra. Skulle ju egentligen gått ut nu i vår men jag går ju om ett år vilket jag är sjukt glad över. Omvårdnad var inte riktigt min grej men det är handel, plus att det oftast finns jobb när man slutar också.
Jag älskar praktiken med, är som sagt på bokia och det är en jätte bra plats. Får se vart man hamnar i vår, ska försöka hitta ett bra ställe. Skulle gärna vilja vara på hemtex så ska prata med gitte om det dirket när vi börjar efter jullovet.

Ne, nu ska jag gå och platta håret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0