Julklappshandling

Idag är det första riktiga dagen på lovet, helg har man ju ändå så idag är det första :), Skönt! I fredags hände inte så mycket, var först på praktiken till halv ett och sen fick jag gå hem, snällt av dom! Hehe min handledare tyckte synd om mig som skulle gå till fyra för alla andra slutade ju typ vid tolv förutom vi som praktisera så jag fick gå tidigare. Fick även en present av dom. I lördags åkte mamma, jag och älsklingen till örebro för mamma skulle handla julklappar. Kom hem runt sju-åtta tror jag klockan var. Då fick jag ont i magen och kände mig konstig. Och jaa sen på natten så mådde jag inte alls bra, vaknade klockan tre och mådde skit illa, sen kan ni lista ut vad jag gjorde i flera timmar :(. Hatar att vara sjuk, men tror det blev tackvare en macka jag åt i örebro. Tro den var gammal för någon magsjuka var det inte. Så dåligt mådde jag inte utan tror mackan var gammal, usch! Så nästa gång vi åker till örebro blir det inge fika på det fiket i varje fall. Och det är faktiskt imorn vi ska dit, fast imorn åker jag, syrran hennes tjej och älsklingen dit. Då ska vi fixa klappar. Jag har mamma, pappa och älsklingen kvar. Men tur är att jag vet vad jag ska köpa.

Ska ner på stan sen med mamma, hon ska handla de sista julklapparna så nu ska jag fixa mig iordning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0