Julbak

Idag är de bakning som gäller med älsklingen, två av mina bröder och Moa :D, ska bli mysigt! Lussekatter och pepparkakor ska det bli. Hoppas på mer snö så man kan åka pulka eller något ikväll med ;O, sånt blir man aldrig för stor för. Ska även försöka hinna plugga idag med, eller hinna jag måste. Har prov i näthandel imorn så plugga måste jag. Har även prov i praktisk marknadsföring B på tisdag med, redovisning i ÖFAN på tisdag plus att samhällskunskapen ska vara klar på onsdag. Sista vecka brukar ju vara lugn men inte på Handels-programet minsann. Dom tror nog att vi klarar hur mycket som helst. Men man ska väll inte klaga, efter veckan som kommer så är det lov :D

Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa mig iordning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0