facebook skit

Jag har märkt att facebook blir bara sämre och sämre, det är ofta fel och man kan inte kommentera andras statusar, farmville funkar inte, det låser sig eller så kommer man inte ens in på det, ibland när man trycker på startsidan så kommer den inte ens upp fast det står att den är klar nere i vänstra hörnet, det blir fan bara mer segare för varje dag. Tycker det är dags att dom gör något åt det.

Annars så är det bra med mig, hade småföretagande prov idag och det gick skit bra :), sedan skulle jag till Ungdomsmottagningen i vingåker, och jag har kollat öppettider på deras hemsida så dom skulle ha öppet till halv sex, var i vingåker typ 5 över 5, men nej, då har dom ändrat öppet tiderna så dom har öppet imorn istället, och på internet stod det även att dom bara har telefon tid idag mellan 8.00-9.00 och jag glömde ringa. Men på deras dörr så står det att dom har telefontid varje dag mellan 8.00-9.00. Tror det är dags att uppdatera hemsidan med de riktiga tiderna ;P.

Och nu är det bara 4 skoldagar kvar och 4 praktik dagar, det kommer gå fort :). praktiken är rolig så den rullar på och i skolan är det 2 prov kvar att göra nästa vecka. Sen nästa fredag slutar vi. Ska bli underbart med 3 veckors lov, det behövs om inte annat. Sen är det bara en jobbig termin kvar innan det är sommarlov, och efter det börjar vi 3:an och då är det lugnt. Inte alls många kurser utan mer praktik. Längtar faktiskt dit.

Men nu ska jag försöka komma in på facebook igen, sen ska jag mysa med hjärtat i soffan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0