En kväll hemma hos syrran och zarah

Vaknade med världens huvudvärk idag, tror det berodde på att vi bytte kuddar igår så jag låg i soffan till typ klockan 16.00 idag. Usch! Och sen gjorde jag mig i ordning och gick iväg till syrran och hennes flickvän. Älsklingen åkte strax innan fyra till valla för han skulle på julbord och nu är dom ute på krogen. Fick jätte god mat hemma hos Syrran och Zarah och sen åt vi godis och kollade på tv. Strax efter tio gick jag hem och nu sitter jag i sängen och väntar på att hjärtat ska komma hem. Får se om jag hinner somna innan han kommer. Men nu ska jag kolla på tv en stund och sen försöka sova. Får se hur det går ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0