Underbart

Vet att jag inte skrivit på en veckan, men ska bli bättre. Jag har haft en underbar vecka men mycket roligheter och äntligen har solen kommit igen. Så himla skönt. Så hela veckan har varit super. Fast nu är vi inne i Augusti och man inser att snart börjar skolan igen. Usch! Jag vill verkligen inte. Och imorn börjar älsklingen jobba :(. Men sånt är livet.
Den här veckan har vi skaffat en kattunge med jag och älsklingen. Nova heter hon :), Och hon är världens sötaste. Och igår var jag på "Volleybollkväll". Vi hade träff med gamla laget. Det var hur mysigt som helst. Och senare på kvällen drog vi in på öltältet som har funnits här i stan en vecka nu eftersom det har varit katrineholmsveckan. Och i tisdags sprang min lillebror kk-joggen. Och kom på plats 29 av 159 nåntingt. Skit bra gjort av honom för han hade inte tränat nånting. Så nästa år ska han springa igen. Han tyckte det var skit kul. Vi har även varit nere och kollat på motorcykelkortegen eller hur det stavas. En massa motorcyklar som åker i en lång rad typ. Och har även gått på lite marknad och åkt karusell :P. Haha! Och en del festande har det blivit men fasiken så kul jag haft det. Men nu blir det att vila upp sig inför att skolan börjar. Kanske måste börja gå upp tidigare på morgonen redan nu för att vänja mig.


 Nova <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0