Snart är veckan avklarad

Jag vet att jag inte skrivit på en vecka. Men har inte haft något att direkt skriva. Men jag kan sammanfatta veckan lite.

Måndag: Skola som vanligt till kvart i tre. Sen gick jag hem och åt lite. Och på kvällen blev det en promenad med älsklingen.
Tisdag: Skola till halv fyra och sen hem. När jag kom hem gick älsklingen och jag och handlade lite sen så gick vi en mysig promenad till gatstuberg (ett stort berg för er som inte vet) Och hade picknik. Hur mysigt som helst. Kom hem runt halv åtta och då åkte vi och handlade igen, fast nu så storhandlade vi. Sen vart det duschen och efter det tv:n och en kopp te och sen sängen.
Onsdag:Skolan igen såklart till halv fyra, sen hem och då tog jag och hjärtat en sväng till vingåker och hälsade på mamma och sen kom vi hem runt halv nio så det blev inte så mer den dagen. duschen sen tv:n en stund innan jag somnade.
Torsdag: Skola idag med som vanligt, Slutatde tjugo i tolv så det var skönt. Sitter nu och väntar på att älsklingen ska komma hem och senare ikväll ska jag övningsköra med pappa. Sen får man se.

Och imorgon blir det först skolan till halv tolv sen örebro med älsklingen. Ska försöka hitta en bra dator till mig och även handla lite kläder. Så det blir nog en bra dag. :). Men nu ska jag nog faktiskt plugga lite, Har en del små saker att göra tills på måndag men gör jag det nu så slipper jag i helgen.


 
Du är den bästa<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0