Parken Zoo

Igår var jag, mina systrar och min mamma på parken zoo. Det var en helt underbar dag med perfekt väder och inte alls mycket folk. Var riktigt skönt att komma iväg och göra något bara vi tjejer. Man fick gå in hos kängrusarna och klappa dom, dom var inte alls rädda. Sen kollade vi på när ett djur fick mat. Det hette något med katt i slutet. Jätte söta djur med dom såg skit sura ut hela tiden. Men jag slänger upp några bilder, det är inte alla bilder som blev tagna men jag lägger in fler sen.

En jätte söt känguru som hade ett barn :).



Det gick och klappa dom, och dom var inte alls rädda.


Den söta men sura katten.


Lejon hanen


Och lejon honan


Tiger



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0